Ez egy előző félévben kiírt, archivált téma.
Egyre nagyobb szerepet kap az adatelemzés a fejlesztési folyamatok támogatásában is, amikor nem az elkészült kódot, hanem annak elkészítésének folyamatát vizsgáljuk. Az online képzések terjedésével egyidejűleg egyre nagyobb igény látható arra, hogy a kurzusokon résztvevők előrehaladását ilyen automatikus módszerekkel is követni lehessen. A hallgató feladata, hogy a Jupyther Notebook környezethez készítesen el egy olyan anonim adatokon működő megoldást, ami segítségével nyomonkövethető egy hallgatói csoport órai aktivitása, a közös fejlesztési folyamatban való részvétel aránya. A feladat kiválóan alkalmasak szakdolgozat / diplomamunka elkészítéséhez, de akár TDK dolgozat írásig is el lehet vinni a témát, de akár egy github-on publikált nyilvános eszközzé is kinőheti magát. A témáról, a tanszéken folyó data science, mesterséges intelligencia munkáról szívesen mesélünk további részleteket, keress meg minket a egy kötetlen beszélgetés erejéig az alábbi elérhetőségeken - Gáspár Csaba, +36208234154 - gaspar@tmit.bme.hu